Emma eats oats

It ain't meat, babe

En jordgubbe gör entré!

Publicerad 2015-04-21 20:38:14 i Allmänt,

Ibland (läs: varje dag) längtar jag efter sommaren. Det jag ser framför mig är långa frukostar som äts utomhus precis när solen börjar värma på morgonen. Frukostbordet behöver inte vara särskilt avancerat, så länge det finns jordgubbar. Årets första jordgubbe slank som av en händelse ner i helgen och även om den var frusen så satte den igång en övermänsklig jordgubbslängan. Sedan dess så har jag spenderat större delen av min vakna tid att tänka på jordgubbar och idag så gjorde jag en smoothie som jag åt tillsammans med müsli. Det var så gott och jag längtar  verkligen till den dag då jag kan göra detta med färska egenplockade jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela