Emma eats oats

It ain't meat, babe

Rester från lördagen

Publicerad 2016-06-12 09:07:44 i Något sött,

Igår var det äntligen dags för årets första grillning! Eftersom jag var ensam vegan i ett köttissällskap så gjorde jag ett folieknyte med pulled oumph, paprika, portabellosvamp och rödlök, vilket blev jättegott. På något vänster hade Thomas sålt in mig som efterrättsproffs, så jag fick stå för desserten. Jag gick all in och gjorde den här chokladtårtan, dock gjorde jag 1,5 gånger chokladmoussen så det var lite rester kvar. Det var också en liten bit tårta med hem, som liksom tyckte att jag skulle äta upp den, gärna i sällskap av dem överblivna moussen. Ja, jag är ju inte den som är den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela