Emma eats oats

It ain't meat, babe

Blogmas: vad man gör fram till jul när man är för gammal för julkalendern

Publicerad 2017-11-30 11:11:00 i Allmänt,

Hej hej bloggen!
 
Nu är det torsdag och jag pluggar hemma idag. Det är så otroligt skönt att kunna lägga tid på det man behöver och ta pauser i form av promenader med efterföljade te för att få tillbaka känseln i fingrarna. Hur som helst så sitter jag och funderar lite på vad jag ska fylla bloggen med hela vägen fram till jul. Jag ska såklart dela med mig av recept, julklappstips (både till mig och till dina nära och kära) och kanske dela med mig av något minne eller två. Utöver det så vet jag inte riktigt. Är det spännande att läsa om vilka källor till järn som är bäst för en vegan? Ska jag försöka räkna ut tomtens BMI? Vill ni läsa långa texter om min nyfunna kärlek till vår planet? Det bästa med att ha en egen blogg är att man kan bestämma själv, men det vore ju himla kul om jag kunde få något slags svar (eller tecken från högre makter) på vad jag ska ägna mig åt. 
 
Ta en boll medan ni funderar på vad ni vill ha här i livet (och i bloggen). Det finns ju en del att välja på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela