Emma eats oats

It ain't meat, babe

Lördagsgodis!

Publicerad 2016-04-23 15:18:29 i Något sött,

När jag blev vegan hade jag på något sätt förlikat mig med tanken att jag aldrig mera skulle äta något sött. Men ett och ett halvt år (grattis till mig) utan animalier har inte inneburit ett liv utan godis. Idag äter jag döskallar från bubs som finns att köpa i påse (de i lösvikt innehåller fortfarande diverse läskiga ingredienser). Hur som helst så är det supergott att ta en sur döskalle och en hallon/lakritsdöskalle och stoppa båda i munnen samtidigt. Med detta kulinariska tips lämnar jag er och hoppas att ni har en härlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela