Emma eats oats

It ain't meat, babe

Kama Sushi

Publicerad 2016-07-13 17:57:21 i Resturang,

Som den semesterfirare jag är så åt jag lunch ute idag. Min kompis föreslog att vi skulle äta ute och jag tänkte surt att det finns ju inget att äta som vegan i Kalmar, men så kom jag på att Kama Sushi har vegansk sushi. Det stod inte med på menyn, utan vi frågade och de serverade. Jag har knappt ätit sushi sen jag blev vegan och oj vad jag insåg att jag måste göra det oftare. Det är ju jättegott! Sen blir det ju alltid lite bättre på en uteservering i trevligt sällskap såklart...
 
Mums! Råkade dock ta lite för mycket wasabi och brände bort ca 95 % av näshåren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela