Emma eats oats

It ain't meat, babe

Helgfrulle

Publicerad 2016-09-17 08:59:00 i Frukost/mellis,

Så var det lördag igen och som vanligt sitter jag och kikar på nyhetsmorgon och sörplar kaffe. Idag blev det en frukost som kändes lite mer lyxig än vanligt, men egentligen handlar det mest om det faktum att jag hade fantastiska rester i kylen som jag kunde komponera till en macka. På rostat surdegsbröd med soltortkade tomater och oliver hade jag hummus, vitlöksfräst zucchini och spenat, tomat, solrosfrö och hemodlade ärtskott. Som sällskap till mackorna gjorde jag en smoothie med banan, blåbär, havregurt och kanel. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela