Emma eats oats

It ain't meat, babe

Rödbetshummusfredagsmysfrukost

Publicerad 2017-04-07 08:17:00 i Frukost/mellis,

Hej hej bloggen!
 
Idag har jag inga föreläsningar, så jag passade på att mysa till det rejält med seriös frukost. Jag gjorde rödbetshummus förra helgen, men kokade en extra rödbeta som har fått ligga i kylen och vänta på att mixas. I morse kom kallet och även denna lilla rödbeta fick fullfölja sitt syfte och bli hummus. Dessvärre har jag inget recept utan mixar en tetra kikärtor med en rödbeta (kokt och skalad) och smaksätter sedan med citron, spiskummin, salt och peppar. 
 
Macka med rödbetshummus och spenatsmoothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela