Emma eats oats

It ain't meat, babe

Vietnamesisk Pho

Publicerad 2017-04-20 15:58:26 i Allmänt,

I tisdags så kom alltså mitt livs första matkasse, och jag har nu lagat inte mindre än två maträtter från den! Det känns väldigt kul och spännande med all ny inspiration, men samtidigt är det lite ovant att följa recept (jag freestylar nästan alltid i köket, haha). I tisdags blev det iallafall nudelsoppa och både jag och Thomas gav tummen upp. Tror dock att jag vill göra några korrigeringar innan jag delar med mig av receptet.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMA

Publicerad 2017-04-20 16:03:17

gott de såg ut =)

ha en bra dag
kram

Svar: Det var det! Ha en bra dag du också! Kram
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela