Emma eats oats

It ain't meat, babe

1: Istället för julkalender

Publicerad 2017-12-01 08:38:00 i Blogmas,

Hej bloggen!
 
Nu är det bara 23 dagar kvar till tomten kommer, 23 avsnitt kvar av julkalendern och 23 möjligheter att frossa i pepparkakor. När jag var liten bestod nedräkningen av en paketkalender som mamma hade gjort till mig och fyllt med massor utav fina små presenter. I år blir det inte paket utan snarare lite self-love i form av 30 days of yoga. Jag tycker att det är ett jättebra sätt att starta dagen plus att jag som har en ganska stillasittande vardag får lite mer rörelse och lite mindre ont i ryggen. Först lite yoga, sen frulle och julkalendern och så kanske en saffransskorpa på det. Morgonmys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela