Emma eats oats

It ain't meat, babe

4: Att tagga till

Publicerad 2017-12-04 20:34:00 i Allmänt,

Jag är egentligen inte jätteförtjust i julen. Det är på tok för kallt den här årstiden för min smak och det är mörkt när man åker till skolan och mörkt när man kommer hem. I flera år har jag gått och hyst något slags agg mot julen som om julen hade gjort mig något ont. Det har den ju inte alls. Även om jag inte tycker att det är så fantastiskt med en högtid då man proppar sig full med djur och deras kroppsvätskor så har jag tänkt att i år ska jag verkligen försöka vända det här till något positivt. Jag ska ta tillvara på min familj, jag ska laga den godaste julmaten jag vet och verkligen försöka njuta. Jag ska tagga till helt enkelt.
 
 
Njut en smula
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela