Emma eats oats

It ain't meat, babe

5: Läslust

Publicerad 2017-12-06 22:08:35 i Blogmas, Personligt,

När jag har "jullov" så har jag någon slags vision om att jag ska hinna med att läsa en miljard skönlitterära böcker som någon slags motvikt till att jag främst läser kurslitteratur dagarna i ända. Helt ärligt så vet jag inte om det är en realistisk tanke eftersom julen brukar försvinna i något slags virrvarr av släktträffar och godisätande. Jag har dock försökt att bli bättre på att få in lite mer läsning för nöjes skull i vardagen men tycker fortfarande att det är svårt att få dygnets alla timmar att räcka till. Jag har därför börjat lyssna en hel del på ljudböcker, ett smidigt sätt att alltid ha en bok till hands. Särskilt mysigt tycker jag att det är på kvällspromenaden eller i kollektivtrafiken. Men, just precis nu ska jag krypa ner i sängen och läsa den här godingen som ligger på nattduksbordet. 



(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela