Emma eats oats

It ain't meat, babe

När man är världens bästa granne...NOT!

Publicerad 2017-02-25 09:01:29 i Allmänt,

Man kan ju inte annat än känna sig som världens bästa granne när man kör igång en blender full med frysta bär innan klockan har slagit åtta. Eller kanske inte. Hur som helst så var jag så galet sugen på blåbär och redan när jag gick och la mig igår så funderade jag på om det inte var dags för en smoothiebowl till frukost. Så blev det och nu när den ligger i magen så önskar jag nästan att jag gjort en större variant.
 
Smoothiebowl med blåbär
2-3 dl havremjölk
1 banan
1 näve frysta blåbär
1 näve spenat
1 nypa vaniljpulver
 
Mixa samtliga ingredienser och häll upp i en skål. Dekorera med det du gillar och ät i tv-soffan framför nyhetsmorgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela