Emma eats oats

It ain't meat, babe

On wednesdays we wear pink (and drink pink smoothies)

Publicerad 2017-02-08 18:20:00 i Frukost/mellis,

Jag älskar smoothies, det kan jag inte sticka under stol med. Jag älskar hallon också, det är mitt allra bästa bär. Att kombinera dessa två är en given succé, särskilt om man får till en perfekt syrlig smoothie som får en att göra söta grimaser sådär på eftermiddagen.
 
Hallonsmoothie
1-1,5 dl sojgurt (eller havremjölk med lite kokosgrädde i)
en näve hallon
1 banan
saften från en halv citron
 
Mixa alla ovanstående ingredienser. Drick eller ät med sked med till exempel granola eller frystorkade hallon. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela