Emma eats oats

It ain't meat, babe

Avo toast

Publicerad 2017-03-18 09:49:06 i Frukost/mellis, Personligt,

Ända sedan Shosanna sa "avo toast" i första avsnittet i senaste säsongen av Girls så har det liksom legat i mitt bakhuvud. Denna craving har sakta vuxit sig starkare och när jag vaknade i morse var det det enda jag kunde tänka på. Jag försökte youtubea smoothies och jag försökte kika på instagram efter annat, men till slut gav jag upp, klädde på mig, pumpade cykeln och gav mig iväg på avokadojakt. På närmaste ica hade de extrapris, tack universum, så jag cyklade hem, rostade bröd och fixade mackor (ja, det är en macka på bilden, men jag åt fler, man kan inte bara äta en). Nu spelar first aid kit på nyhetsmorgon och det här känns som en helt okej start på helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela