Emma eats oats

It ain't meat, babe

Tordsdagstristess

Publicerad 2014-10-30 16:46:59 i Allmänt,

Hej bloggen!
Denna torsdag har gått väldigt långsamt. Jag känner mig trött och lite skruttig idag, har inte pluggat så mycket utan råkade somna på soffan efter lunch och blev kvar där ett tag. När jag vaknat till liv igen så insåg jag att min trötthet kan ha berott på chokladbrist och då detta är ett otroligt farligt tillstånd som rentav kan leda till depression så var jag tvungen att vidta åtgärder. Dadlar och cashewnötter finns nästan alltid hemma och botemedlet på åkomman blev rawfoodbollar! Jag använde samma recept som jag gjorde här men skippade att doppa dem i choklad. Hade dessutom i lite kaffe istället för vatten och smaken blev lite mastigare. Så fort jag smakade på smeten blev jag pigg igen. Tur va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela