Emma eats oats

It ain't meat, babe

Bananplättar

Publicerad 2017-01-12 10:58:04 i Frukost/mellis, Något sött,

Äntligen har jag kommit ut på andra sidan! Första terminen på dietistprogrammet är bakom mig (iallafall till jag får resultatet från gårdagens tenta) och nu ska jag vila och kolhydratladda inför nästa termin. Idag tog jag tillfället i akt och åt bananplättar tillsammans med min ömma moder. Jag gjorde det här receptet, fast en dubbel sats, och så stekte jag små plättar i en större stekpanna. Det gick mycket snabbare, plus att det känns så sött att kunna göra en liten plättstapel. Hoppas ni har en skön torsdag och att er frukost också var helt fantastisk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Vegan, dietiststudent och alldeldes alldeles matgalen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela